20.04.2017
MARKETING W KULTURZE. KOMUNIKACJA – TRENDY – PRAKTYKA
termin | 20–21 kwietnia 2017
miejsce | ECS, pl. Solidarności 1
wstęp | od 13 lutego → rejestracja
więcej informacji | marketingwkulturze.ikm.gda.pl/
organizatorzy | Instytut Kultury Miejskiej w Gdańsku
Organizatorem konferencji jest Instytut Kultury Miejskiej w Gdańsku. Jest to ogólnopolskie wydarzenie dla przedstawicieli instytucji kultury, NGO i organizacji nieformalnych, praktyków kultury. Podczas drugiej edycji konferencji uczestnicy rozmawiać będą jak ważne jest podejście do odbiorcy kultury. O odbiorcy o którego trzeba zadbać od samego wejścia do instytucji, patronatach medialnych, „kulturalnych” pomysłach na biznes oraz o lokalności w kulturze miejskiej. Poruszony zostanie również temat kultury w internecie i jego przełożenie na kontakt z publicznością wydarzeń.
miejsce | ECS, pl. Solidarności 1
wstęp | od 13 lutego → rejestracja
więcej informacji | marketingwkulturze.ikm.gda.pl/
organizatorzy | Instytut Kultury Miejskiej w Gdańsku
Organizatorem konferencji jest Instytut Kultury Miejskiej w Gdańsku. Jest to ogólnopolskie wydarzenie dla przedstawicieli instytucji kultury, NGO i organizacji nieformalnych, praktyków kultury. Podczas drugiej edycji konferencji uczestnicy rozmawiać będą jak ważne jest podejście do odbiorcy kultury. O odbiorcy o którego trzeba zadbać od samego wejścia do instytucji, patronatach medialnych, „kulturalnych” pomysłach na biznes oraz o lokalności w kulturze miejskiej. Poruszony zostanie również temat kultury w internecie i jego przełożenie na kontakt z publicznością wydarzeń.